نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords گوگل-اموزش سئو

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords گوگل-اموزش سئوReviewed by سجاد on Mar 13Rating:

Untitled-2نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords گوگل-اموزش سئو-چند هفته پیش من یک مقاله در گرفتن بیشتر از حساب AdWords شما نوشت. در این مقاله من به برخی نکات در مورد چگونگی انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords به اشتراک بگذارید. محل خوبی برای با بازاریابی موتور جستجو (SEM) شروع به استفاده از کلمات کلیدی است زیرا که این است که چگونه مشتریان خود را را پیدا کنید، درست است؟

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords گوگل-اموزش سئو

چند هفته پیش من یک مقاله در گرفتن بیشتر از حساب AdWords شما نوشت. در این مقاله من به برخی نکات در مورد چگونگی انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords به اشتراک بگذارید.

محل خوبی برای با بازاریابی موتور جستجو (SEM) شروع به استفاده از کلمات کلیدی است زیرا که این است که چگونه مشتریان خود را را پیدا کنید، درست است؟

در صورتی که هر چیزی را که شما از این مقاله به یاد داشته باشید وجود دارد، به یاد داشته باشید این ۳ چیز است:

فکر می کنم کلی نگر در مورد روشهای مختلف که مشتریان می تواند به شما در رسیدن

تراز کلمات کلیدی خود را و مدیریت خود را با نتایج کسب و کار شما کلی

کلمات کلیدی حجم جستجو کم خود را حذف

چند راه برای ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی برای کمپین AdWords شما وجود دارد. فکر می کنم از کلمات در وب سایت، خدمات و محصولات خود را که شما ارائه دهد. چه شرایط می توانم به شما فکر می کنم مشتریان خود استفاده کنید برای توصیف و یا جستجو برای شما؟ چه از لحاظ نمی رقبای خود استفاده یافت می شود؟

به یاد داشته باشید داستان از ۳ خرس؟ گلدیلاک سعی فرنی و یکی بیش از حد گرم بود و یکی دیگر از خیلی سرد بود و یکی juuust درست بود. خب، شما می توانید از کلمات کلیدی برای استفاده از AdWords در همان راه فکر می کنم. بعضی از آنها بیش از حد گسترده و برخی از آنها بیش از حد طولانی و برخی از آنها juuust راست. در جستجوگرها، ما عاشق کلمات کلیدی دم دراز زیرا این بسیار مرتبط است. آنها ممکن است به همان اندازه به عنوان یک اصطلاح گسترده ای در بانک جستجو نیست، اما زمانی که آنها، پول خود را. متاسفانه، شما می توانید تعداد زیادی از کلمات کلیدی دم بلند در لغات به دلیل حجم جستجو کم ندارد. در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه تر (کسانی که با دو تا چهار کلمه)، کلمات کلیدی که حاوی پنج کلمه و یا درایو کمتر از نیمی از حجم کلیک و برداشت به طور متوسط. این نیز نمره کیفیت شما لطمه می زند. من این کمی بعد توضیح دهد.

بیایید می گویند شما دیوید Bouley، مالک و آشپز رستوران فرانسوی Bouley در شهر نیویورک هستند و شما می خواهید به یک کمپین به فروش گواهی هدیه بیشتر به رستوران خود را. با استفاده از این اصطلاح کارت هدیه بیش از حد گسترده است، زیرا آن را به همه نوع از جستجوهایی که بی ربط هستند را آغاز کند. او به مردم از دیدن تبلیغات خود را هنگام جستجو برای هری و دیوید هدیه سبد را نمی خواهم. با استفاده از رستوران گواهی های هدیه است کمی بهتر به خاطر آن باعث آن جستجو برای گواهی هدیه خاص تر، با این حال هنوز می تواند یک مشکل است زیرا می تواند برای گواهی هدیه باغ زیتون نشان می دهد تا، یا چیلی، که شام ​​کاملا متفاوت با قیمت های مختلف هدف قرار دادن و انتظار تجربه ناهار خوری در ذهن داشته باشند. عبارت کلمه کلیدی خوب می تواند فرانسوی کارت ناهار خوری هدیه خوب یا گواهی ناهار خوری هدیه خوب فرانسوی. این را هدف قرار شام که علاقه مند به یک تجربه ناهار خوری زیبا فرانسه هستند. احتمال دیگر می تواند گواهی های هدیه Bouley، با این حال من شرط می بندم حجم جستجو می تواند بسیار کم است.

ابزارهای کلید واژه

بسیاری از ابزارهای نرم افزار در دسترس شما در پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای مبارزات انتخاباتی و یا وب سایت خود را کمک به وجود دارد. یکی از آنها برنامه ریز گوگل کلید واژه است. چیزی که من هر چند پیدا کرده اند، این است که این ابزار به عنوان دقیق که ممکن است شما فکر نمی کنم. حجم جستجو شده است فعال و مناقصه بودند به عنوان دقیق که آنچه که من دیدم زمانی که مبارزات من زنده رفت نیست.

من یک بار توسط بسیار موفق حرفه ای آنلاین بازاریابی، مت ترینر، که یک زندگی خوب با کمک علامت های تجاری بزرگ با گرفتن ترافیک و مشتریان را هدف قرار عظیم به فروش دود لوله خود ساخته شده است، گفته شد را به ۱۰ – ۱۵ دقیقه و گام به دور از کامپیوتر و در واقع فکر می کنم چگونه من، به عنوان یک مشتری بالقوه را برای آن محصول یا خدمات را جستجو کنید. من مطمئن هستم که شما می توانید از شرایط سمت راست فقط و همچنین هر گونه می توانید نرم افزار فکر می کنم هستم. هک، شما حتی می توانید از آنچه نظر رقبای خود را با استفاده از فکر می کنم. مانند بسیاری از چیزهایی در زندگی، شما فقط باید اقدام و گام به گام در ایمان است. آنها را از آن خود کنید و سعی کنید، شما ممکن است شروع به درک که این عمل را برای شما بهتر کار خواهد کرد بیش از حد اگر شما آن را امتحان کنید و به آن عمل. شاید شما در حال حاضر دیده می شود همان چیزی است که من تجربه کرده اند.

گروه بندی کلمات کلیدی

گوگل را دوست دارد محکم مضمون، مربوط و محتوا مرتبط است. شما می خواهید برای مطابقت با کلمات کلیدی برای عبارات جستجو کاربر و به تبلیغات و همچنین صفحه فرود شما ارسال آنها را ببینید. من کلمات کلیدی در adgroups ترتیب. این همچنین باعث می شود آن را آسان تر برای شما برای مدیریت و نگهداری حساب خود. اگر شما در بودجه تنگ است، کلمات کلیدی هستند که اغلب در سطح مبارزات انتخاباتی برای کنترل بودجه بیشتر گروه بندی شوند.

اقامت پاک کردن از پایین جستجو کلید واژه ها

سازمان دیده بان برای کلمات کلیدی حجم جستجو کم است. همانطور که قبلا گفته شد، SEM می کند کلمات کلیدی دم بلند را دوست ندارد. این شرایط اغلب تصور تنها در ماه یا حتی سال رانده نمی کند چرا که مردم در حال انجام جستجوهای نه بر آنها (نه به خاطر پیشنهاد خود را برنده هر مزایده نیست). در حالی که شما آنها را می خواهید در صفحه خود را برای SEO، حذف آنها را در مبارزات انتخاباتی SEM اگر شما کلمات کلیدی دیگر که به طور بالقوه می تواند پوشش که ترافیک. ترجیح شخصی من این است که ۲ – ۳ کلمات کلیدی دم بلند که فوق العاده مربوطه حتی اگر آنها به خوبی انجام نشده است، چرا که وقتی مردم انجام جستجو برای مثال: فروش گواهینامه NYC هدیه Bouley را، آگهی خود را نشان خواهد داد تا و فرد به دنبال که و آماده به خرید یک گواهی $ ۵۰۰ هدیه ای برای یک ۵ البته فرانسه زیبا تجربه ناهار خوری لوکس دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند خواهد پیدا کرده اند.

بیایید منفی

فقط به عنوان به عنوان کلمات کلیدی مردم استفاده به شما در پیدا کردن مهم است؛ کلمات کلیدی منفی هستند یک بخش اساسی از یک استراتژی کلمه کلیدی به خوبی گرد. به منظور افزایش سودآوری و بهبود کنترل بر جریان ترافیک در حساب خود، استفاده از کلمات کلیدی منفی را به کمال. در سطح ابتدایی ترین، کلمات کلیدی منفی شما را از نشان دادن تبلیغات به افرادی که کمتر علاقه مند به آنچه شما ارائه هستند، حتی اگر نمایش داده شد خود را ممکن است از لحاظ نحو مربوط به کلمات کلیدی در حساب شما جلوگیری می کند.

بنابراین، اجازه بازگشت به عنوان مثال از رستوران فرانسوی دیوید Bouley است. او نمیخواهد به نشان می دهد تا برای جستجوی کارت های هدیه ای از پیتزا هات، یا چیلی یا Applebee، و غیره. بنابراین آتش راه مطمئن برای اطمینان ما هدف قرار دادن مخاطبان مناسب ترین است برای اضافه کردن این رستوران به لیست منفی کلمه کلیدی همراه با سبدهای هدیه و هری. هنگامی که مبارزات انتخاباتی در حال اجرا است، شما در جزئیات کلمه کلیدی دیدن گزارش چه شرایط تحریک تبلیغات خود و سپس شما می توانید آنهایی که مناسب به لیست کلمات کلیدی منفی اضافه کنید.

داشتن یک لیست کلمات کلیدی منفی قوی ارزشمند خواهد بود آن را به عنوان بهبود عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را بهبود می بخشد و نمرات کیفیت تبلیغات خود را.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


7 + 1 =

سون تم - مرجع تخصصی قالب وردپرس ، همراه شماست
  • 0919-9185182 0834-5247342
  • سوالات متداول
  • info@7themes.ir
  • escort kutahya escort bornova escort beylikduzu escort amasya escort diyarbakir
    نماد اعتماد خرید قالب وردپرس